Занимавате се с домоуправителската или касиерската дейност на вашия вход (а понякога и с двете) ?
Затруднявате се със следенето на всички изисквания и законодателството относно етажната собственост?
Счетоводни услуги за етажна собственост
В счетоводна къща "Contract" София разбираме, че това може да е сложна задача и сме тук, за да ви улесним.
Разполагаме с богат опит в обслужването на този тип дейности.
Без значение за кой квартал на София става въпрос, ние ще застанем до вас в лицето на трудностите и неясните детайли, които могат да възникнат около регулаторните норми и законодателството по отношение управлението на етажната собственост в Република България.
Редица наши клиенти са доволни от оптимизацията във финансово-отчетната дейност на своите входове и в подобрението на тяхното управление.
В дългогодишния ни опит се сблъскахме с най-различни казуси, проблеми и препятствия, продиктувани от спецификата на този вид дейност, както и регионалните правни и счетоводни норми. Въпреки това успяхме да се справим с тях и днес стоим тук с дългогодишния си опит и придобитата експертиза.
Винаги се стремим да консултираме клиентите си и да сме на линия за тях, както и да предоставяме полезни съвети и добри практики, които ще ви гарантират улеснени и спокойствие в изпълнението на вашите етажни задължения.
Ние се интересуваме от това вие, като домоуправител или касиер, да сте спокойни, че разчитате на професионална експертиза при управлението на документооборота си. Ако сте уверени, че всичко във вашия вход се управлява с внимание към детайла и е на 100% изрядно и подредено, значи ще сме си свършили работата.
Счетоводство на етажна собственост - защо да ни се доверите
Защото ние ще ви предложим разрешаване на данъчни казуси, коректност и точни срокове, оптимизация на ненужните разходи, както и постоянна връзка с вас.
Ако имате нужда от добър счетоводител за вашия вход, ние от Contract.bg сме тук, за да ви помогнем. Нашата експертиза не се ограничава единствено до административната част – ние сме и консултанти, които ще ви помогнат да оптимизирате своята финансово-отчетна дейност.
- 1-5 служители
(в това число управител) - 2 часа консултация
- до 80 документа
- До 10 служители
(в това число управител) - 2 часа консултация
- до 150 документа
- 1-5 служители
(в това число управител) - 2 часа консултация
- до 80 документа
- До 10 служители
(в това число управител) - 2 часа консултация
- до 150 документа