Притежавате козметичен салон или студио? Искате да се разраствате? Трябва ви партньор, на който да поверите вашата финансово-отчетна дейност?
Счетоводни услуги за козметични салони
В нашата счетоводна къща ще ви предложим всички тези услуги и повече. Дългогодишният ни практически опит е базиран на детайлно познаване на българското законодателство, работа с десетки клиенти, както и справяне с почти всеки проблем, който може да възникне в този сектор.
Независимо от местоположението в София, на което се развива бизнесът ви, ние ще ви помогнем във всяка ситуация, независимо от проблема, и ще ви консултираме по отношение на спазването на регулаторните норми и законодателството на Република България и Европейския съюз.
Настоящите ни клиенти постигат успех след успех в изпълняването и развиването на своите услуги, а бизнесът им процъфтява.
Практиката ни научи на много и ни постави в най-различни ситуации, специфични за този сектор, както и за регионалните правни и счетоводни норми, но ние винаги намираме начин да се справим с тях.
В работата ни с клиенти се стремим винаги да предоставяме консултации, актуална информация, полезни съвети и добри практики, които ще гарантират успеха и растежа на бизнеса ви.
За нас е от първостепенно значение вие, като собственик на козметичен салон и като наш клиент, да имате възможността да разчитате на нашата професионална експертиза в управлението и осчетоводяването на вашия докуменооборот, като в същото време сте сигурни, че фирмата ви е перфектно състояние, а финансово-отчетните ви дейности се управляват с внимание към детайла.
Вече имаме редица клиенти, които ни се довериха, част от които са:
- Козметични студиа;
- Фризорски салони;
- Салони за красота;
- Бръснарски салони и др.
Защо да изберете счетоводна къща Contract.bg?
Защото ще ви предложим постоянна връзка, пълна гама обслужване, експерти във вашия сектор, както и коректност при изпълнението на зададените срокове.
Изберете Contract.bg, ако искате сериозен партньор, който няма да ви загуби времето, а ще го изразходи стойностно, за да може вие и вашият бизнес да растете.
- 1-5 служители
(в това число управител) - 2 часа консултация
- до 80 документа
- До 10 служители
(в това число управител) - 2 часа консултация
- до 150 документа
- 1-5 служители
(в това число управител) - 2 часа консултация
- до 80 документа
- До 10 служители
(в това число управител) - 2 часа консултация
- до 150 документа
- Брой служители;
- Количество документооборот;
- Регистрация по ЗДДС.